@Batman_mannen2 Nej. Det är såklart samma för allt våld i nära relationer. Även om det tyvärr oftast är män som är skyldiga. Men motsatsen förekommer också.
Visa på X →730
inlägg
@LindforsMagnus Fast det du nämner är ju i allt väsentligt totalt hittepå.
Visa på X →@inba68 Om hon tycker det är så förfärligt kunde man ju eventuellt avstått?
Visa på X →@GronvallMagnus @emmafastesson Dina inlägg om statsministerns fru? 🤔
Visa på X →@emmafastesson @PeterModerat Hur så?
Visa på X →@emmafastesson @PCamparen Det pinsamma är inte hennes avancerade skatteplanering. Det pinsamma är att hon inte lever som hon lär.
Visa på X →@roubert_Magnus @vonBlabar Är nog nåt med AI. 😎
Visa på X →@KRJ24436770 Nej var ju inget konstigt med den heller.
Visa på X →@PGifvars @moderaterna Fast det fanns ju ingen korruption överhuvudtaget.
Visa på X →@mats22630160 @cajsa123 Ja. Allt betalat av honom själv.
Visa på X →Vem är förvånad. Sossar har alltid egna regler. Som inte gäller för oss andra.
Visa på X →@hejjaghetermoha Var det någon som påstod det?
Visa på X →@PE_JI_JSON Nej jag ”supportar” inget. Min hårda kritik även mot dem är inget jag döljer, jag har varit tydlig med det bland annat här. Ta reda på sånt innan du skriver dumheter.
Visa på X →@gra7987 En stor majoritet i riksdagen (inkl S) tycker i likhet med regeringsunderlaget att den som tidigare fått avslag på en asylansökan också ska lämna landet.
Visa på X →Vänsterpartiets partiledare poserar framför kartor där inte Israel existerar. https://www.facebook.com/share/r/1VjmN83SeL/?mibextid=wwXIfr
Visa på X →@Tobiasgerdas Krig i omvärlden brukar inte direkt underlätta…
Visa på X →@BarrioElfva Du menar allt det som förvärrades så mycket när S styrde förra gången?
Visa på X →@TommyLager34771 Nej det är ju tvärtom. Har tom tidigare finansminister Feldt erkänt. Grön omställning är ett modeord. Det kommer bli mer realistiskt. Jag äger ingen kalhuggen mark. Här några bilder från min lilla skog. Den kommer aldrig kalhuggas under min livstid i vart fall.






@Leifaxelsson9 @CarlCar47680389 Du har snöat in på det. Sett över 20 år har jag nog lagt 3% av min tid på sociala medier och 97% på annat. Typ.
Visa på X →@Leifaxelsson9 @wernersson_lars Inte alls. Har aldrig känt mig bakbunden, tvärtom har man ju en arena för att driva frågor. Även om man också har en helhet och ett regeringsavtal att värna om. Men man kan ändå vara lite friare i argument och visioner när man inte är riksdagsledamot.
Visa på X →När ironin är som starkast.
Visa på X →@kimthecynic Jag har motionerat om det. Men det argument som brukar anföras mot är att det är svårt att dra gränsen mellan nödvändig och kosmetisk tandvård. Nu har vi ändå hittat en första lösning för pensionärer. Vi får väl följa upp det och se hur det fungerat.
Visa på X →Tänk att hon var minister med ansvar för bla energifrågorna när S/MP styrde. Vinner S valet blir hon troligen minister igen…. https://www.expressen.se/sport/fotboll/landslaget/annika-strandhall-s-backar-efter-kommentar-om-svenska-landslaget/
Visa på X →Den politiska debatten idag: ”Socialdemokraterna har problem med organiserad kriminalitet i sitt parti och Vänsterpartiet med radikala islamister” ”Who cares. Statministern har byggt ett hönshus. Korruption!”
Visa på X →Detta pratar S sällan om numera. Hur man maktberusat struntar i landet varje gång man regerar och orsakar kris efter kris som moderaterna mfl tvingas städa upp varje gång vi vinner val. S tar på sig ansvar för 90-talskrisen https://www.aftonbladet.se/a/vmOj5V
Visa på X →