Ett år har gått sedan den här intervjun publicerades! Tack Nima för ditt fantastiskt hårda arbete, ditt mod och din vänskap 🙏🏻🇸🇪😊 ❤️🇸🇪Sverigedemokraterna🇸🇪❤️ https://www.gp.se/nyheter/sverige/sd-politikerna-från-iran-förolämpande-att-kallas-för-rasist-1.82571093
