@StyvmorSvea Jag heter inte My =)
Visa på X →1575
inlägg
@Kullabygden Jag hoppas du har rätt!
Visa på X →@fliqqer69 Nej SD växer inte varje dag =) de står helt still i opinionsmätningarna, och minskade i EU-valet.
Visa på X →@tidslinjen365 Jag har personer från många (alla?) partier i mitt flöde
Visa på X →@Elliot22773860 Ja, Iran är en fruktansvärd diktatur. Sverige borde stoppa alla utvisningar dit, så inte fler personer skickas in i förtrycket.
Visa på X →@swedish_carcass Fotbollsmatcher är alltid ett land mot ett annat, ja.
Visa på X →@casselbrant Haha, ingen aning! =)
Visa på X →@Murdocka16 Dekader?
Visa på X →@IlBaroneRams ”De” är ett ord som syftar på en grupp av många personer som man själv inte är en del av. Motsatsen är ”vi”. Kolla gärna en ordbok för fler språkliga exempel!
Visa på X →@williamlundmar Lycka till!
Visa på X →@MariannOlsen8 Vem?
Visa på X →@kc_noren Tack för din kommentar! Du kanske inte lockar till dig rasister på samma sätt som jag tenderar att göra. Trevlig fortsatt helg!
Visa på X →@jonasbjork Nej jag föredrar att ha koll ”för hand”.
Visa på X →@JornPoul Tack för din kommentar! Jag blockerar endast de värsta kontona, de som bara skriver extremt nedsättande och rasistiskt. Det går lätt att avgöra sånt genom att kolla hur kontot skriver och har skrivit tidigare.
Visa på X →Att Jakob Forssmed har skrivit en VM-sång och sjunger den själv är så mycket frikyrka. Detta att alla är med och gör saker, behövs det en sångare får någon sjunga helt enkelt. Underbart.
Visa på Bluesky →Att Jakob Forssmed har skrivit en VM-sång och sjunger den själv är så mycket frikyrka. Detta att alla är med och gör saker, behövs det en sångare får någon sjunga helt enkelt. Underbart.
Visa på X →@DaisyM78234 Vet du att hon inte gör det? Dop, begravningar och vigslar brukar inte stå med i kalendariet i en kyrka.
Visa på X →@karlp_rajan Kanske, tror även det är diskussionerna om SDs förbud mot muslimska kläder.
Visa på X →@DaisyM78234 Hon är med som tjänstgörande präst i Strängnäs domkyrka både torsdag och söndag kommande vecka (man ser på hemsidorna vilka präster som leder vilka gudstjänster)
Visa på X →@svinarp @Qeruiem @kajsadovstad @mikaelgrev Opposition är alltid ”enklare” men jag tror inte Kristersson längtar efter det precis.
Visa på X →Rasismen har ökat enormt på Twitter bara senaste dagarna. Allt sånt blockeras såklart. Men de startar väl nya konton direkt…
Visa på X →@Beeralepils Båda grupperna var tack och lov ganska tysta. Den mest högljudda var en stockholmare i konstanta telefonsamtal.
Visa på X →@Qeruiem @svinarp @kajsadovstad @mikaelgrev Mm fast om du gissar om det svenska partisystemet under anonymt namn är det ju omöjligt att bemöta. Jag har ingen aning om du är statsvetarprofessor eller en snubbe bakom en skärm som har noll koll. Men kör på med gissningarna, absolut. Ha en fin söndag.
Visa på X →@Qeruiem @svinarp @kajsadovstad @mikaelgrev Hävda och gissa under anonymt konto. Absolut. =)
Visa på X →@Qeruiem @svinarp @kajsadovstad @mikaelgrev Jag tycker Sverige har en stark demokrati
Visa på X →