Politikerboken
Borttagna & ändradeStatistik

Hanna Gunnarsson

Vänsterpartiet

@gunnarssonhanna.bsky.social (Bluesky)@gunnarssonhanna (X)

1575

inlägg

@fliqqer69 Nej SD växer inte varje dag =) de står helt still i opinionsmätningarna, och minskade i EU-valet.

Visa på X

@Elliot22773860 Ja, Iran är en fruktansvärd diktatur. Sverige borde stoppa alla utvisningar dit, så inte fler personer skickas in i förtrycket.

Visa på X

@IlBaroneRams ”De” är ett ord som syftar på en grupp av många personer som man själv inte är en del av. Motsatsen är ”vi”. Kolla gärna en ordbok för fler språkliga exempel!

Visa på X

@kc_noren Tack för din kommentar! Du kanske inte lockar till dig rasister på samma sätt som jag tenderar att göra. Trevlig fortsatt helg!

Visa på X

@JornPoul Tack för din kommentar! Jag blockerar endast de värsta kontona, de som bara skriver extremt nedsättande och rasistiskt. Det går lätt att avgöra sånt genom att kolla hur kontot skriver och har skrivit tidigare.

Visa på X

Att Jakob Forssmed har skrivit en VM-sång och sjunger den själv är så mycket frikyrka. Detta att alla är med och gör saker, behövs det en sångare får någon sjunga helt enkelt. Underbart.

Visa på Bluesky

Att Jakob Forssmed har skrivit en VM-sång och sjunger den själv är så mycket frikyrka. Detta att alla är med och gör saker, behövs det en sångare får någon sjunga helt enkelt. Underbart.

Visa på X

@DaisyM78234 Vet du att hon inte gör det? Dop, begravningar och vigslar brukar inte stå med i kalendariet i en kyrka.

Visa på X

@DaisyM78234 Hon är med som tjänstgörande präst i Strängnäs domkyrka både torsdag och söndag kommande vecka (man ser på hemsidorna vilka präster som leder vilka gudstjänster)

Visa på X

@svinarp @Qeruiem @kajsadovstad @mikaelgrev Opposition är alltid ”enklare” men jag tror inte Kristersson längtar efter det precis.

Visa på X

Rasismen har ökat enormt på Twitter bara senaste dagarna. Allt sånt blockeras såklart. Men de startar väl nya konton direkt…

Visa på X

@Beeralepils Båda grupperna var tack och lov ganska tysta. Den mest högljudda var en stockholmare i konstanta telefonsamtal.

Visa på X

@Qeruiem @svinarp @kajsadovstad @mikaelgrev Mm fast om du gissar om det svenska partisystemet under anonymt namn är det ju omöjligt att bemöta. Jag har ingen aning om du är statsvetarprofessor eller en snubbe bakom en skärm som har noll koll. Men kör på med gissningarna, absolut. Ha en fin söndag.

Visa på X